SARDIGNA NATZIONE INDIPENDENTZIA - UNIDADE INDIPENDENTISTA

Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.
SARDIGNA NATZIONE INDIPENDENTZIA - UNIDADE INDIPENDENTISTA

Su Forum de sos Indipendentistas Sardos / Il Forum degli Indipendentisti Sardi


+5
sardignaruja
eleonora
Marku
realista
pippotto
9 partecipanti

    CONVEGNO SU NUCLEARE

    avatar
    pippotto


    Messaggi : 3
    Data di iscrizione : 23.02.09

    CONVEGNO SU NUCLEARE Empty CONVEGNO SU NUCLEARE

    Messaggio  pippotto Lun Mar 30, 2009 2:04 pm

    INCONTRO DIBATTITO

    GIOVEDÌ 2 APRILE 2009
    h. 17,00 CAGLIARI
    CASA DELLO STUDENTE VIA TRENTINO
    SALA COSSEDDU

    “NUCLEARE ……..TORRA?...
    E BASTA CUN SAS FAULAS.

    RELATORI:

    • SALVATORE CARAI - SINDACO DI MONTALTO DI CASTRO
    • MICHELE SABA - DOCENTE DEL DIPARTIMENTO DI FISICA - UNIVERSITÀ DI CAGLIARI
    • VINCENZO MIGALEDDU - ISDE International Society of Doctors for the Environment
    MODERATORE:
    • ANDREA MAMELI - GIORNALISTA SCIENTIFICO

    ORGANIZZA
    ASSOCIAZIONE STUDENTESCA TDM - SARDIGNA NATZIONE - CONFEDERAZIONE SINDACALE SARDA
    realista
    realista


    Messaggi : 150
    Data di iscrizione : 03.02.09

    CONVEGNO SU NUCLEARE Empty Re: CONVEGNO SU NUCLEARE

    Messaggio  realista Gio Apr 02, 2009 12:58 pm

    Marco, ci sei stasera, così parliamo della mostra?
    avatar
    Marku


    Messaggi : 306
    Data di iscrizione : 26.02.09
    Età : 71
    Località : Bidha'e Cresia

    CONVEGNO SU NUCLEARE Empty nou custu merì

    Messaggio  Marku Gio Apr 02, 2009 1:27 pm

    Saludi Realista, custu merì a cuss'ora seu ancora in su trabballu, bisungiara chi s'intendaus in atru momentu, laba ca t'apu lassau un messaggiu privau. A s'intendi luegus e sanixedhus, saludi e trigu.
    eleonora
    eleonora


    Messaggi : 16
    Data di iscrizione : 01.04.09
    Località : campidanu de casteddu

    CONVEGNO SU NUCLEARE Empty Re: CONVEGNO SU NUCLEARE

    Messaggio  eleonora Gio Apr 02, 2009 2:43 pm

    [quote="pippotto"]INCONTRO DIBATTITO


    saludi
    spero di farcela,il tuo invito mi è arrivato e ho cercato di organizzarmi.
    sardignaruja
    sardignaruja


    Messaggi : 74
    Data di iscrizione : 04.02.09
    Località : Thattari

    CONVEGNO SU NUCLEARE Empty lavoro unitario

    Messaggio  sardignaruja Gio Apr 02, 2009 2:55 pm

    mi dispiace che questo interessante convegnonon sia stato organizzato come Unidade Indipendentista..
    juanna maria
    juanna maria


    Messaggi : 319
    Data di iscrizione : 03.02.09
    Località : potene secare tottu sos frores...ma non potene prennere su beranu

    CONVEGNO SU NUCLEARE Empty Re: CONVEGNO SU NUCLEARE

    Messaggio  juanna maria Gio Apr 02, 2009 3:33 pm

    magari Unidade non è stata inviata! anche al 1 maju mi paret chi non b'est Suspect

    comincio a chiedermi, perchè Unidade non ha un forum come Unidade, custu est De SNI naschitu pro sas eletziones no?

    perchè Unidade non ha un o una portavoce, le domande sono tante
    *sardus.filius*
    *sardus.filius*


    Messaggi : 151
    Data di iscrizione : 03.02.09

    CONVEGNO SU NUCLEARE Empty Re: CONVEGNO SU NUCLEARE

    Messaggio  *sardus.filius* Gio Apr 02, 2009 4:07 pm

    juanna maria ha scritto:magari Unidade non è stata inviata! anche al 1 maju mi paret chi non b'est Suspect

    comincio a chiedermi, perchè Unidade non ha un forum come Unidade, custu est De SNI naschitu pro sas eletziones no?

    perchè Unidade non ha un o una portavoce, le domande sono tante

    Ahahah ..... custu nos lassat a cumprender' comente s'est organizende "su progetu de s'UNIDADE INDIPENDENTISTA", postos a banda e lassados a su chi si faghen', poi chistionan' de organizzazione. Aiò, mi chi est ora de l'ischidare su sonnu a SNI, tocat de cumprender' inue e finas a cando si tenet cumbenientzia ca faghinde sas fulcas a sos alleados no si podet che peorare sa situazione.
    UNIDADE INDIPENDENTISTA mi paret istrumentale solu po torrare alènu a chie hat isfasciadu su movimentu .... e sos pitzinnos de Amp'I paren' chi no si rendan' contu de cantu siad' istrumentale. Unidade Indipendentista no hat ancora fatu una riunione, SNI faghet a mancu de su congresso (sa dirigentzia 'etza già hat cunfrimmadu sa fiducia .... a su propriu fallimentu) e chie riet ...... semper' sos matessi. Mi chi est ora de los istringher' "sos santinos", goi si cumintzat a fagher' cumprender' (ispero) puite dogni tantu mineto de segare sos pontes e de mi che andare: Est politica chi no giughet a nudda, a peus de no l'ischire gestire no l'ischin' pius mancu fagher', foltzis est s'ora de cumintzare a bi lis bussare, chie b'est in su cumitadu centrale de SNI? No si podet sighire goi!!!!
    frantziscu 28abrili
    frantziscu 28abrili


    Messaggi : 58
    Data di iscrizione : 04.02.09
    Età : 33
    Località : ceraxius (ca)

    CONVEGNO SU NUCLEARE Empty Re: CONVEGNO SU NUCLEARE

    Messaggio  frantziscu 28abrili Gio Apr 02, 2009 11:40 pm

    l'iniziativa e stata molto interessante...
    ottima risposta, la sala era piena...
    mi e piaciuto tantissimo i docente di fisica, quel saba, molto bravo nell'esposizione
    frantziscu 28abrili
    frantziscu 28abrili


    Messaggi : 58
    Data di iscrizione : 04.02.09
    Età : 33
    Località : ceraxius (ca)

    CONVEGNO SU NUCLEARE Empty Re: CONVEGNO SU NUCLEARE

    Messaggio  frantziscu 28abrili Gio Apr 02, 2009 11:45 pm

    juanna maria ha scritto:magari Unidade non è stata inviata! anche al 1 maju mi paret chi non b'est Suspect

    comincio a chiedermi, perchè Unidade non ha un forum come Unidade, custu est De SNI naschitu pro sas eletziones no?

    perchè Unidade non ha un o una portavoce, le domande sono tante
    il primo maggio e un altro problema, a manca ha deciso di fare un tipo di cosa diversa con varie iniziative nel territorio, sni non so...di unidade saremo solo noi de sa giuventudi indipendentista e a foras quindi non aveva senso presentarsi come unidade...
    per questo evento invece non so veramente cosa dirti...
    per la questione forum vi segnalo che ha aperto quella sarà l'erede del vecchio forum di politicaonline dove il forum di sni e stato per anni ospitato
    lo trovate all'indirizzo www.politicainrete.net e c'è sia la sezione sarda che quella specificatamente sull'indiependnentismo
    avatar
    Marku


    Messaggi : 306
    Data di iscrizione : 26.02.09
    Età : 71
    Località : Bidha'e Cresia

    CONVEGNO SU NUCLEARE Empty s'unu e s'atru

    Messaggio  Marku Ven Apr 03, 2009 10:22 am

    Saludi, nou, no nci seus! Pariri ca si seus pregontendi sa diferentzia chi nc'est tra s'unu e s'atru! Custa est mancantzia organizativa! A parti sa CSS e SNI, is atobius depint essi targaus UI, sinuncas s'area politiga chi bolleus poni in peis abarrara diacci cumenti est. Fintzas'e po su primu de maju, depirt essi unu manifestara de totus is movimentus chi ant incumintazu custu caminu, sinuncas serbiri a pagu su pruini chi nd'eus pesau, ca bastara una passare'e acua e ndi dhu pigara! Depeus arrexonai in manera diversa, no si depiri abarrai accapiaus tropu a banderas, siglas o slogan, serbiri atru po crsci politcamenti. saludus indipendentistas.
    PS: Realista fairidha a intendi
    realista
    realista


    Messaggi : 150
    Data di iscrizione : 03.02.09

    CONVEGNO SU NUCLEARE Empty Re: CONVEGNO SU NUCLEARE

    Messaggio  realista Ven Apr 03, 2009 3:00 pm

    frantziscu 28abrili ha scritto:l'iniziativa e stata molto interessante...
    ottima risposta, la sala era piena...
    mi e piaciuto tantissimo i docente di fisica, quel saba, molto bravo nell'esposizione
    E' vero. Molto interessante anche l'intervento di Migaleddu. E' stato fatto uno studio da cui risulta che i Sardi siano i più malati d'Italia. Eravamo i più sani e longevi e ci hanno portati al primato contrario. Assurdo..
    Mi è piaciuto anche l'intervento della Zuncheddu e penso chi sia assolutamente neccessario collaborare con tutti coloro che condividono le nostre battaglie. Mi piacerebbe che questo incontro si ripetesse anche in altre zone in Sardegna.
    avatar
    Marianu


    Messaggi : 10
    Data di iscrizione : 03.04.09

    CONVEGNO SU NUCLEARE Empty Re: CONVEGNO SU NUCLEARE

    Messaggio  Marianu Ven Apr 03, 2009 4:41 pm

    juanna maria ha scritto:magari Unidade non è stata inviata! anche al 1 maju mi paret chi non b'est Suspect

    comincio a chiedermi, perchè Unidade non ha un forum come Unidade, custu est De SNI naschitu pro sas eletziones no?

    perchè Unidade non ha un o una portavoce, le domande sono tante

    Un portavoce di Unidade avrà senso solo quanto Unidade non sarà semplicemente la sommatoria delle posizioni delle forze che la compongono, ma avrà una minima struttura organizzativa e federativa autonoma.

    La questione, Juanna Maria, è che Unidade come forza politica (e non coalizzione elettorale), sta ancora nascendo, settimana dopo settimana, ma sta nascendo...pazientiamo ancora un po' e nei prossimi mesi inizierà a delinearsi chiaramente la forza che sarà il principale strumento per la liberazione nazionale e sociale del nostro popolo...chi va piano va sano e va lontano...
    avatar
    Marku


    Messaggi : 306
    Data di iscrizione : 26.02.09
    Età : 71
    Località : Bidha'e Cresia

    CONVEGNO SU NUCLEARE Empty Sardigna, natzioni de maladius

    Messaggio  Marku Ven Apr 03, 2009 5:01 pm

    realista ha scritto:
    frantziscu 28abrili ha scritto:l'iniziativa e stata molto interessante...
    ottima risposta, la sala era piena...
    mi e piaciuto tantissimo i docente di fisica, quel saba, molto bravo nell'esposizione
    E' vero. Molto interessante anche l'intervento di Migaleddu. E' stato fatto uno studio da cui risulta che i Sardi siano i più malati d'Italia. Eravamo i più sani e longevi e ci hanno portati al primato contrario. Assurdo..
    Mi è piaciuto anche l'intervento della Zuncheddu e penso chi sia assolutamente neccessario collaborare con tutti coloro che condividono le nostre battaglie. Mi piacerebbe che questo incontro si ripetesse anche in altre zone in Sardegna.
    Saludi, ita totu no s'ant portau is minieras, is industrias,chi no trabballant nimancu una pittica parti de su chi si produsiri inoi? Su essi perdiu boscus, costeras, atru no faidi che acciungi su dannu a s'ambienti e a s'omini. Is minieras s'ant donau sa silicosi, angenuerosi, surdidadi, alzahimer (beniri de su prummu),diabete, formas de canchiru de donia manera chi piganta su corpus nostru de conca a peis! Donia tanti calincunu de cent'annus moriri puru, perou, si si andara a castiai medas morrint aintrus de is cincuanta e is sessant'annus! De is bonificas no ndi chistionara nemus, s'Unioni Europea at postu unu bellu pagu'e dinai po fai bonificas, po ndi torrai a pesai bidhas e tanti cosas chi s'ant lassau de su populu de is nuraxis a oj. Perou sa maladia, chi nisciunus ndi bogara a pillu est ca seus unu populu de genti pretocara a conca, poita ca no fadeus meda po ndi bessiri de custas dipendentzias de fabricas, basisi militaris, pigaras po su culu elettoralis. De siguru cust'attobiu chi nc'est istetiu in Castedhu, bisongiara a dhu ripiti in atras bidhas puru, paris cun atras iniziativas culturalis de politiga, poita nai ca nou a sa presentzia de su Dalai Lama? No isciu chi eis ligiu su riconoscimentu de s'ONU e de s'Australia po su populu Aborigenu, deu nau ca funt passus ainantis. No timeas chi iscriu mattuccu: FAI POLITIGA, CULTURA, PO PODI BINCI SA DIPENDENTZIA! Saludus indipendentistas.
    juanna maria
    juanna maria


    Messaggi : 319
    Data di iscrizione : 03.02.09
    Località : potene secare tottu sos frores...ma non potene prennere su beranu

    CONVEGNO SU NUCLEARE Empty Re: CONVEGNO SU NUCLEARE

    Messaggio  juanna maria Ven Apr 03, 2009 6:37 pm

    Marianu ha scritto:
    juanna maria ha scritto:magari Unidade non è stata inviata! anche al 1 maju mi paret chi non b'est Suspect

    comincio a chiedermi, perchè Unidade non ha un forum come Unidade, custu est De SNI naschitu pro sas eletziones no?

    perchè Unidade non ha un o una portavoce, le domande sono tante

    Un portavoce di Unidade avrà senso solo quanto Unidade non sarà semplicemente la sommatoria delle posizioni delle forze che la compongono, ma avrà una minima struttura organizzativa e federativa autonoma.

    La questione, Juanna Maria, è che Unidade come forza politica (e non coalizzione elettorale), sta ancora nascendo, settimana dopo settimana, ma sta nascendo...pazientiamo ancora un po' e nei prossimi mesi inizierà a delinearsi chiaramente la forza che sarà il principale strumento per la liberazione nazionale e sociale del nostro popolo...chi va piano va sano e va lontano...

    beh grazie, almeno sappiamo che è in gestazione, ca da comente leghiapo pariat atteru...rispetto il tempo...a bias non est chi siet "amicu"
    il ferro và battuto quando è caldo Razz bounce
    avatar
    pippotto


    Messaggi : 3
    Data di iscrizione : 23.02.09

    CONVEGNO SU NUCLEARE Empty CONVEGNO SU NUCLEARE

    Messaggio  pippotto Sab Apr 04, 2009 12:54 am

    SALUDI ELEONORA ... FIAT ORA DE TI FAI INTENDI.

    ITA TI SES PERDIA; S'ATOBIU FIAT BELLU MERA.

    (la chi sa mail chi m'as donau est sballiada). Donami' cussa sana

    Beppe
    eleonora
    eleonora


    Messaggi : 16
    Data di iscrizione : 01.04.09
    Località : campidanu de casteddu

    CONVEGNO SU NUCLEARE Empty Re: CONVEGNO SU NUCLEARE

    Messaggio  eleonora Sab Apr 04, 2009 1:00 pm

    [quote="pippotto"]SALUDI ELEONORA ... FIAT ORA DE TI FAI INTENDI.

    ITA TI SES PERDIA; S'ATOBIU FIAT BELLU MERA.

    (la chi sa mail chi m'as donau est sballiada). Donami' cussa sana

    Beppe[/quote


    deu arribara ai custu puntu nò mi proggettu prus nudda,is contus ainnantis mi andanta sempiri mali.
    deppu fai cummenti femmu prima,ass'uttimu momentu,
    pigu,mollu tottu,pattu e arribu.
    eisi registrau calincuna cosa?
    ad'abessiri calincuna cosa iscritta de su chi s'esti arrejonau su meri'?
    faimiddu isciri
    (guarda che non so x quale motivo quella mail non va più ti mando l'altra)
    a si fueddai

    Contenuto sponsorizzato


    CONVEGNO SU NUCLEARE Empty Re: CONVEGNO SU NUCLEARE

    Messaggio  Contenuto sponsorizzato


      La data/ora di oggi è Lun Mag 06, 2024 11:20 pm