SARDIGNA NATZIONE INDIPENDENTZIA - UNIDADE INDIPENDENTISTA

Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.
SARDIGNA NATZIONE INDIPENDENTZIA - UNIDADE INDIPENDENTISTA

Su Forum de sos Indipendentistas Sardos / Il Forum degli Indipendentisti Sardi

+11
Zarathustra
juannezoseppe
pisittu
peppeluisipala
frantziscu 28abrili
Torchitoriu II
Cuartesu
juanna maria
realista
*sardus.filius*
Admin
15 partecipanti

Per gli orfani di Politica on line

juanna maria
    juanna maria

Data di iscrizione : 03.02.09
    Località : potene secare tottu sos frores...ma non potene prennere su beranu

Per gli orfani di Politica on line - Pagina 3 Empty Re: Per gli orfani di Politica on line

Messaggio  juanna maria Ven Feb 27, 2009 7:04 pm

Marku ha scritto:Saludi a totus, ita iscieus de Mario apustis de casi unu mesi e prus? No tengu nimancu novas de Montebardosu, isciemu ca no istaira tropu beni, custu candu eus fat sa carovana de Bosa fintzas in Terralba, apustis prus nudha.Po su fogu'e Sant'Antoni, isciemu ca nci fiant po fintzas'e mexinas sardas, perou bisongiu chi candu calu a Gonnesa andu a chistionai cun personas antzianas chi tenint ancora allogara sa memoria de si curai cun is erbas. Saludus indipendentistas.

Montebardosu ya istat vene cheers

isperems chi intret a su forum

flower
    *sardus.filius*
    *sardus.filius*

Per gli orfani di Politica on line - Pagina 3 Empty Re: Per gli orfani di Politica on line

Messaggio  *sardus.filius* Sab Feb 28, 2009 12:28 am

juanna maria ha scritto:
    Marku ha scritto:Saludi a totus, ita iscieus de Mario apustis de casi unu mesi e prus? No tengu nimancu novas de Montebardosu, isciemu ca no istaira tropu beni, custu candu eus fat sa carovana de Bosa fintzas in Terralba, apustis prus nudha.Po su fogu'e Sant'Antoni, isciemu ca nci fiant po fintzas'e mexinas sardas, perou bisongiu chi candu calu a Gonnesa andu a chistionai cun personas antzianas chi tenint ancora allogara sa memoria de si curai cun is erbas. Saludus indipendentistas.

Montebardosu ya istat vene cheers

isperems chi intret a su forum

flower
    A Deus gratzia!!!
    Issohadore
    Issohadore

Data di iscrizione : 07.02.09

Messaggio  Issohadore Sab Feb 28, 2009 6:23 pm

* 04-03-2002 -- 26-02-2009 *

Dunkas no ada a esister pius? Ke lu cantzello dae preferios...
    frantziscu 28abrili
    frantziscu 28abrili

Data di iscrizione : 04.02.09

Messaggio  frantziscu 28abrili Sab Feb 28, 2009 9:27 pm

Issohadore ha scritto:* 04-03-2002 -- 26-02-2009 *

Dunkas no ada a esister pius? Ke lu cantzello dae preferios...

per ora no...i 2 vecchi amministratori jaki e alessandra che affiancavano mario non si sono nenanche degnati di farsi sentire...siamo tutti in attesa...

segnati fra i preferiti www.politicaonline.ipbfree.com stiamo cercando di far rinascere li la community polliana...abbiamo gia anche il forum sardo e il forum "indipendentismo sardo"...
    lo ricordo a tutti!
    juanna maria
    juanna maria

Messaggio  juanna maria Sab Feb 28, 2009 10:45 pm

su pollitologo Razz Razz Razz
    frantziscu 28abrili
    frantziscu 28abrili

Data di iscrizione : 04.02.09

Messaggio  frantziscu 28abrili Gio Mar 05, 2009 11:55 pm

ajo a giogài!

sul nuovo forum di POL stiamo provando a rimettere su i giochini di simulazione politica...si stanno sperimentando 3 versioni diverse (un gioco simile al vecchio, uno piu strettamente politico, uno piu politico-giuridico)...

il mio desiderio e di riprendere a giocare tutti inisieme cercando magari di risollevare il PNS-partidu natzionali sardu della vecchia POL...che ne dite??

http://politicaonline.ipbfree.com/index.php?showtopic=1570

ajo a iscrivervi qui!
    Isandro
    Isandro

Data di iscrizione : 21.03.09

Messaggio  Isandro Sab Mar 21, 2009 12:06 pm

Per gli orfani di Politica on line - Pagina 3 919114-1136848

No
    *sardus.filius*
    *sardus.filius*

Messaggio  *sardus.filius* Sab Mar 21, 2009 1:58 pm

Isandro ha scritto:Per gli orfani di Politica on line - Pagina 3 919114-1136848

No

ufffff ...... Isà...., inue est fata custa fotografia? Mi chi est forte e si podet candidare potente in totu sos dibatitos chi poden' interessare "s'energia e s'ambiente".
    Una muvrà apicada a sos filos de sa currente, it'est un attentadu de cussos terroristas ambientalistas? O sa brulla (de pessimu gustu) de sa solita "goliardada" terroristica? ..... mi chi tenet un impatu tremendu, deo che la dia a mandare finas a totu sos Assessores de s'ambiente chi sun' in totu sos Comunes. Si mi das su cunsensu la publico finas in su Chizone Web!!!
    *sardus.filius*
    *sardus.filius*

Messaggio  *sardus.filius* Sab Mar 21, 2009 2:50 pm

Uè, si no m'ilbaglio sa fotografia de Isandro est sa prima chi essit in su forum, in mesu de totu sos dibattitos e sas discussiones diat a meritare un interrogativu nessi po ischire comente si faghet. Finas a-i como nos semus limitados a iscambiare peraulas, cun sas fotografias faghet unu saltiu de categoria tota sa discussione, una fotografia bene sestàda, a boltas, balet pius de milli peraulas e faeddat in suntos. Una immagine goi che la dia a mandare finas a Berlusconi e a Sarkozy in signu de manifestazione contra su nucleare in Sardigna. Si est beru chi che circolat americanos de sunda cun su motore de ricerca, los prego de cumintzare a informare sos "altos grados". Chie hat fatu cussa fotografia diat a poder' meritare, sigundu me, finas unu premiu, ite nd'isco, su giru 'e su mundu!
    L'hapo signalada finas a sos amigos de Zente de Sardigna ch'est in FACEBOOK e ch'hap'invitadu a la 'ier' e a la cunsiderare finamentas totu sos amigos mios!
    Custa cosa de sas fotografias est de malcàre comente momentu de creschida e arrichimentu de dognunu 'e nois. Cun sas fotografias podimos faeddare finas "mustrende" e, si nos benit bene, podimos arrivare finas a fagher' faeddare sas pedras. Comente si faghet a ponner' una "Photo"?
    Osservo, Isa...., chi ses' a su primu interventu in su forum e (si custa est sa presentazione) ti dò su benennidu, cando poi cunsidero chi faghes custa intrada su die de "su compleannu" chi dichiaras, lu cunsidero unu bonu pensamentu e unu regalu chi ti faghes. A mie e, penso, a totu nois no nos restat che de ti ringrare po custu "regalu" chi t'has e nos has fatu. Grande!
    Isandro
    Isandro

Messaggio  Isandro Sab Mar 21, 2009 3:15 pm

Sardu Fì, mi chi t'agghju mandatu un missagghju!
    juanna maria
    juanna maria

Messaggio  juanna maria Sab Mar 21, 2009 10:00 pm

Isandro ha scritto:Sardu Fì, mi chi t'agghju mandatu un missagghju!

paret chi non funzionat, forzis annana a atteros locos affraid What a Face Laughing

a proposito ma l'ora è sballata? affraid misteri della fede
    *sardus.filius*
    *sardus.filius*

Messaggio  *sardus.filius* Dom Mar 22, 2009 12:18 am

si no funzionan' sos mesagios brivados, o lu pones in campu o mi lu mandas a s'indiritziu chi b'est indicadu in sa icona. Grazie!!! Very Happy
    Isandro
    Isandro

Messaggio  Isandro Dom Mar 22, 2009 3:33 pm

*sardus.filius* ha scritto:

si no funzionan' sos mesagios brivados, o lu pones in campu o mi lu mandas a s'indiritziu chi b'est indicadu in sa icona. Grazie!!! Very Happy

oh Sardus mé, si t'anda di ponìlla, pà mé pònila puru,
    tantu chissa è una foto cossa, e chi poi agattà ancora
    tu in lu blog di "a piazzetta.com" (un'di blog assai interessanti)

vigghjulatila chici ghjà: a piazzetta.com
    Isandro
    Isandro

Messaggio  Isandro Dom Mar 22, 2009 3:43 pm

juanna maria ha scritto:

paret chi non funzionat, forzis annana a atteros locos affraid What a Face Laughing

oh l'amicu me', abali no mi di ch'e' arriata a te palchi soccu un be'
    sicuru d'aella mandata a Sardus, e sicommu ancora scasciatu no mi focciu,
    po esse chi chistu fora sia un' sculopiu fraccjcu a manera chi mancu facci a fa' lu
    cunfrontu cun POL.

Chistu locu no e' dignu di Sni, mancu pa nudda, e ci facci puri pegghju di
    lu chi semu!

No No No
    juanna maria
    juanna maria

Messaggio  juanna maria Dom Mar 22, 2009 5:49 pm

Isandro ha scritto:
    juanna maria ha scritto:

oh l'amicu me', abali no mi di ch'e' arriata a te palchi soccu un be'
    sicuru d'aella mandata a Sardus, e sicommu ancora scasciatu no mi focciu,
    po esse chi chistu fora sia un' sculopiu fraccjcu a manera chi mancu facci a fa' lu
    cunfrontu cun POL.

Chistu locu no e' dignu di Sni, mancu pa nudda, e ci facci puri pegghju di
    lu chi semu!

No No No
    Razz Razz Razz

non mi as cumpresu! non est arrivata a mie, jeo puru appo mannatu una ambasciata (messaggio) e de amore puru, pare chi non li est arrivatu, mancu jeo isco a chie est arrivatu, cumpresu?

Contenuto sponsorizzato

Messaggio  Contenuto sponsorizzato

La data/ora di oggi è Sab Nov 23, 2024 8:03 am