sono gino nieddu, nuovo iscritto.
Ho preso 11 voti fin ora!
Sono arrivato, finalmente, in rete!!
Su Forum de sos Indipendentistas Sardos / Il Forum degli Indipendentisti Sardi
gino nieddu ha scritto:sono gino nieddu, nuovo iscritto.
Gion Loi ha scritto:gino nieddu ha scritto:sono gino nieddu, nuovo iscritto.
...BEN'ENIDOS caru Ginu ! non ti preocupare per le 11 voti, io ne preso 7 !! va be in una zona dove
io stesso sono guasi uno straniero, invece di mettermi nella zona dove ho l'urigini e quindi la
la gente mi conosce anche da decenni non è stato pensato.
Vedi anche questi sono errori fatti in riguarda organiz.- direttivo -strategico ecc. Ma va bene -
così, la responsabilità è di tutti noi componenti UI. !
UN GRANDE COMPLIMENTO A iRS.DA PARTE MIA DI TUTTO PERSONALE OVVIAMENTE !!
Gion
juanna maria ha scritto:Gion Loi ha scritto:gino nieddu ha scritto:sono gino nieddu, nuovo iscritto.
...BEN'ENIDOS caru Ginu ! non ti preocupare per le 11 voti, io ne preso 7 !! va be in una zona dove
io stesso sono guasi uno straniero, invece di mettermi nella zona dove ho l'urigini e quindi la
la gente mi conosce anche da decenni non è stato pensato.
Vedi anche questi sono errori fatti in riguarda organiz.- direttivo -strategico ecc. Ma va bene -
così, la responsabilità è di tutti noi componenti UI. !
UN GRANDE COMPLIMENTO A iRS.DA PARTE MIA DI TUTTO PERSONALE OVVIAMENTE !!
Gion
oh Gion, ma a bi intras in cussu aereoplaneddu?
Marku ha scritto:Saludi a totus, finalmenti oj seu arrinesciu a bintrai in su forum, mi pariara de essi in cussu de irs, aundi nimancu prangendi in grecu nci seu arrinesciu! Gion fai su prexedi no bollist e no fetzast macchioris de F1. Torreus a pei in terra! De siguru est a pigai parti po s'indipendentismu in su cunsillu regionali no nc'est nemus! Chi bos atrus teneis gana de liggi ita ndi pensant is de irs de si ponni a fai arrexonus po ponni in peis unu logu de arrexonu e de progetu politigu, eis a intendi nai ca nc'est giai irs, ca irs est po calincuna cosa, "che include e non esclude", non nazionalista e non violento". At a essi ca deu no seu aicci filosofigu, ma mi 'enniri gana mala a intendi custas cosas, criticant AMpI, perou in calincunu logu bollint colletivizai is terras chi funt a pasiu, naradhu ca no est comunismu! Ligendi su ch'iscriri F. Sedha in SotziuLimbaSarda, no isciu ita est chi teneus de diversu, apitzus de sa LSC, de siguru meda, labea ca su jassu de Sotziu est una cosa po Soru, arrodi! Comuncas, deu puru accomenti'e tanti atrus seu de s'abisu de torrai a fai poltiga, informatzioni, cultura in mesu'e sa genti, aberrendi is jassus nostrus a chini s'arreconosciri in s'indipendentismu becciu e nou, a chini ndi tenniri gana e passioni, a essi prus presentis in su territoriu. Saludus indipendentistas de imoi fintzas a s'indipendentzia y apustis puru.